Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY QuickTea.cz 

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "Obchodní podmínky") upravují práva a povinnosti Vás jako kupujícího a Nás jako prodávajícího v rámci smluvních vztahů uzavíraných prostřednictvím E-shopu na www.quicktea.cz 

 

Veškeré informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v zásadách zpracování osobních údajů, které naleznete zde https://www.quicktea.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/ . 

 

  1. Jak jistě víte, komunikujeme především na dálku. Proto se i pro naši dohodu používají prostředky komunikace na dálku, které nám umožňují dohodnout se mezi sebou bez současné fyzické přítomnosti nás a vás. 

V případě, že by některá část Obchodních podmínek byla v rozporu s tím, na čem jsme se společně dohodli v procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní smlouva přednost před těmito Podmínkami.  

Dále upozorňujeme, že veškeré Zboží s obsahem bylin zakoupené na našem e-shopu není doplňkem stravy a jeho použití je podmíněno konzultací s Vaším praktickým lékařem. Použití Zboží nelze kombinovat s žádnými léky bez konzultace s lékařem. Zboží není vhodné ke konzumaci s alkoholickými nápoji, omamnými látkami a je zakázáno požívat pro: děti do 3 let, těhotné a kojící ženy, osoby s předepsanými léky bez jakékoliv konzultace s lékařem. Při používání zboží je nutné dodržovat doporučené dávkování. Prodávající nenese odpovědnost za nežádoucí účinky, které může užívání bylinných směsí způsobit, na každého působí bylinné směsi jinak, takže užívání je zcela na vlastní nebezpečí. Dále bychom rádi upozornili, že chuť čaje nebo čajové směsi může být vždy individuální, a to v důsledku sklizně, obohacení půdy nebo změny lokality.  

 

Všechny bylinné směsi nebo bylinné produkty nejsou léčivo a nemají ŽÁDNÉ PROKÁZANÉ ÚČINKY!  

  

1. NĚKTERÉ DEFINICE

1.1 Cena je peněžní částka, kterou za Zboží zaplatíte;  

1.2 Cena dopravy je finanční částka, kterou zaplatíte za dodání Zboží, včetně ceny za jeho zabalení;  

1.3 Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;  

1.4 E-shop je internetový obchod provozovaný Námi na adrese, quicktea.cz kde bude probíhat nákup Zboží;  

1.5 Fakturou se rozumí daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;  

1.6 My jsme společnost Štěpán Nový se sídlem U Lípy 855, Nové Město nad Metují, PSČ: 54901, Česká republika, IČ 10754636, e-mail stepan.novy@icloud.com, ﷟HYPERLINK "mailto:stepan.novy@icloud.com"telefonní číslo +420 704 015 459, dále jen prodávající;  

1.7 Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s námi;  

1.8 Zboží je vše, co si můžete koupit na E-shopu 

1.9 Uživatelským účtem se rozumí účet vytvořený na základě Vámi poskytnutých údajů, který umožňuje uchování zadaných údajů a uchování historie objednaného Zboží a uzavřených smluv;  

1.10 Vy jste osobou nakupující na Našem e-shopu, právně označovanou jako kupující;  

1.11 Smlouva je kupní smlouvou sjednanou na základě řádně vyplněné Objednávky odeslané prostřednictvím E-shopu a je uzavřena okamžikem, kdy od nás obdržíte potvrzení Objednávky.  

  

2. OBECNÁ USTANOVENÍ A POKYNY 

2.1 Nákup Zboží je možný pouze prostřednictvím webového rozhraní E-shopu.  

2.2 Při nákupu Zboží je Vaší povinností poskytnout nám všechny informace správně a pravdivě. Údaje, které nám poskytnete při objednávání Zboží, proto budeme považovat za správné a pravdivé.  

  

3. UZAVŘENÍ SMLOUVY

3.1. Smlouvu s námi lze uzavřít pouze v Českém jazyce.  

3.2. Smlouva je uzavřena distančně prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití prostředků komunikace na dálku nesete Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou platíte za použití těchto prostředků (tj. zejména za přístup k internetu), takže nemusíte očekávat žádné další náklady, které bychom vám účtovali nad rámec celkové ceny. Odesláním Objednávky souhlasíte s použitím komunikačních prostředků na dálku.  

3.3. Abychom mohli uzavřít Smlouvu, je nutné, abyste na E-shopu vytvořili návrh Objednávky. Tento návrh musí obsahovat tyto informace:  

a) informace o zakoupeném Zboží (na E-shopu označíte Zboží, o které máte zájem zakoupit, tlačítkem "Přidat do košíku" nebo " do košíku");

b) informace o Ceně, Ceně dopravy, způsobu úhrady Celkové ceny a požadovaném způsobu dodání Zboží; tyto údaje budou zadány v rámci tvorby návrhu Objednávky v uživatelském prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně dopravy a Celkové ceně budou poskytovány automaticky na základě Vámi zvoleného Zboží a způsobu jeho doručení;

c) Vaše identifikační údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména v rozsahu jméno, příjmení, doručovací adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa;

3.4. V průběhu sepisování Objednávky můžete údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly stisknutím tlačítka "Objednávka s povinností platby" vytvoříte objednávku. Stisknutím tlačítka "Objednávka s povinností platby" souhlasíte s těmito obchodními podmínkami. Objednávku nelze provést bez souhlasu. 

3.5. Vaši Objednávku Vám potvrdíme co nejdříve po jejím doručení zprávou zaslanou na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce. Potvrzení bude obsahovat shrnutí objednávky a těchto obchodních podmínek. Potvrzení objednávky z naší strany vede k uzavření smlouvy mezi námi a vámi. Obchodní podmínky platné v den objednání jsou nedílnou součástí Smlouvy. 

3.6. Mohou také nastat případy, kdy nebudeme schopni potvrdit vaši objednávku. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není k dispozici nebo případy, kdy si objednáte větší množství Zboží, než je námi povoleno. Informaci o maximálním počtu Zboží v rámci E-shopu Vám však vždy poskytneme předem a nemělo by Vás to překvapit. V případě, že bude existovat jakýkoliv důvod, proč nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v upravené podobě oproti Objednávce. V tomto případě je smlouva uzavřena okamžikem, kdy potvrdíte Naši nabídku. 

3.7. V případě, že je v rámci E-shopu nebo v návrhu Objednávky uvedena zjevně chybná Cena, a to zejména z důvodu technické chyby, nejsme povinni Vám za tuto Cenu dodat Zboží ani v případě, že jste obdrželi potvrzení Objednávky a tím došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme neprodleně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy ve změněné podobě oproti Objednávce. V takovém případě je nová Smlouva uzavřena v okamžiku, kdy potvrdíte Naši nabídku. Pokud naši nabídku nepotvrdíte do 3 dnů od jejího odeslání, jsme oprávněni od uzavřené smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například to, že Cena neodpovídá ceně obvyklé u jiných prodejců nebo chybí, nebo je v ní uvedena číslice navíc. 

3.8. V případě, že dojde k uzavření Smlouvy, jste povinni uhradit Celkovou cenu. 

3.9. Pokud máte Uživatelský účet, můžete jeho prostřednictvím zadat Objednávku. I v tomto případě jste povinni zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob vytvoření Objednávky je však stejný jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, ale výhodou je, že není nutné opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje. 

3.10. V některých případech Vám umožňujeme využít slevu na nákup Zboží. Pro poskytnutí slevy je nutné vyplnit údaje o této slevě do předem určeného pole v rámci návrhu objednávky. Pokud tak učiníte, bude vám Zboží poskytnuto se slevou. 

  

4. UŽIVATELSKÝ ÚČET

4.1. Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu máte přístup ke svému Uživatelskému účtu. 

4.2. Při registraci Uživatelského účtu je Vaší povinností uvést všechny zadané údaje správně a pravdivě a v případě jejich změny je aktualizovat. 

4.3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost o těchto přístupových údajích a nikomu je neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to odpovědnost. 

4.4. Uživatelský účet je osobní, a proto nejste oprávněni umožnit jeho užívání třetím osobám. 

4.5. Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, že jej déle než 1 rok nevyužíváte nebo pokud porušíte své povinnosti vyplývající ze Smlouvy. 

4.6. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení. 

  

5. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICTVÍ 

5.1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy shodná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu objednávky je uvedena i Cena dopravy, případně podmínky, kdy je doprava zdarma. 

5.2. Celková cena je konečná, nejsme plátci DPH. Cena v rámci objednávky je tedy konečná. 

5.3. Úhradu celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Celkovou cenu můžete uhradit následujícími způsoby: 

a) Bankovním převodem. Informace k platbě Vám zašleme v rámci potvrzení objednávky. V případě platby bankovním převodem je celková cena splatná do 4 pracovních dnů. Při použití této platby odečteme 20 Kč z celkové ceny objednávky.

b) Online platba kartou, google pay, apple pay či rychlá platba přes banku. V tomto případě je platba provedena prostřednictvím platební brány Shoptet pay a platba se řídí obchodními podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://www.shoptetpay.com/cs/vseobecne-obchodni-podminky-shoptet-pay/. V případě této  platby,je Celková cena splatná do 4 dnů.

(c) Dobírkou. V takovém případě bude platba provedena při dodání Zboží oproti předání Zboží. V případě platby na dobírku je Celková cena splatná při převzetí Zboží. Použití dobírky je však zpoplatněno částkou 30 Kč. 

5.4. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce. Faktura bude také fyzicky přiložena ke Zboží a může být k dispozici v Uživatelském účtu, pokud jej máte nastavený. 

5.5. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co uhradíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena hrazena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je uhrazena v okamžiku platby. 

  

6. DODÁNÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ NAHODILÉHO ZNIČENÍ A NAHODILÉHO ZHORŠENÍ PŘEDMĚTU KOUPĚ

6.1. Zboží Vám bude doručeno Vámi zvoleným způsobem, přičemž si můžete vybrat z následujících možností: 

a) Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna s.r.o., se sídlem: Českomoravská 2408/1a 190 00 Praha 9, IČ: 28408306 DIČ: CZ28408306.

b) Doručení na adresu prostřednictvím dopravní společnosti Zásilkovna s.r.o., se sídlem: Českomoravská 2408/1a 190 00 Praha 9, IČ: 28408306 DIČ: CZ28408306.

c) Doručení na poštu dopravní společností Česká pošta, s. p., se sídlem: Praha 1, Politických vězňů 909/4, 225 99,ičo:47114983 

d) Doruční na adresu dopravní společností Česká pošta, s. p., se sídlem: Praha 1, Politických vězňů 909/4, 225 99, ičo: 47114983

e) Doručení na výdejní místa "Balíkovna", Česká pošta, s. p., se sídlem: Praha 1, Politických vězňů 909/4, 225 99, ičo: 47114983

f) Doručení na adresu společností PPL CZ s.r.o., společnost se sídlem na adrese K Borovému 99, Jažlovice, 251 01 Říčany, IČ: 25194798 

g) Doručení na adresu společností General Logistics Systems Czech Republic s.r.o., se sídlem: Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava, Česká republika

h) Doručení na adresu společností Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., se sídlem: Říčany u Prahy, Modletice 135, PSČ 25101

ch) Osobní odběr Nové Město nad Metují, provozováno Námi.

6.2. Zboží může být dodáno pouze v rámci České republiky. 

6.3. Zboží jsme povinni Vám dodat neprodleně, nejpozději však do 30 dnů ode dne uzavření Smlouvy. V průběhu plnění Smlouvy mohou nastat takové skutečnosti, které budou mít vliv na termín dodání Vámi objednaného Zboží. O změně termínu dodání a novém předpokládaném termínu dodání objednaného Zboží Vás budeme neprodleně informovat e-mailem, přičemž tím není dotčeno Vaše právo na odstoupení od Smlouvy. Součástí našeho oznámení nového termínu dodání Zboží je i Naše žádost o vyjádření, zda trváte na dodání Vámi objednaného Zboží v novém termínu.  

6.4. Při přebírání Zboží od přepravce je Vaší povinností zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakéhokoliv poškození neprodleně informovat přepravce a Nás. V případě, že došlo k poškození obalu, což svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od přepravce převzít. 

6.5. Zboží jste povinni převzít na sjednaném místě a v dohodnutém čase. V případě, že dodané Zboží dle předchozí věty nepřevezmete, oznámíme Vám e-mailem, kde si Zboží můžete převzít, včetně lhůty pro jeho převzetí, nebo Vám Zboží opět doručíme na Vaši písemnou výzvu zaslanou nejpozději do 14 dnů od doby, kdy jste měli Zboží převzít, a Vy se nám zavazujete uhradit veškeré náklady spojené s opětovným dodáním Zboží. V případě, že porušíte naši povinnost převzít zboží, vyjma případů dle čl. 6.4 těchto obchodních podmínek, nedochází tím k porušení naší povinnosti dodat vám zboží. Zároveň skutečnost, že Zboží nepřevezmete, nepředstavuje odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. V případě, že Zboží nepřevezmete ani v dodatečné lhůtě, máme právo odstoupit od Smlouvy z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy. Pokud se rozhodneme toto právo uplatnit, je odstoupení účinné dnem, kdy vám toto odvolání doručíme. Odstoupením od Smlouvy není dotčeno právo na náhradu vzniklé škody ve výši skutečných nákladů na pokus o dodání Zboží, případně jiný nárok na náhradu škody.  

6.6. V případě, že z důvodů vzniklých na Vaší straně bude Zboží dodáváno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo dohodnuto ve Smlouvě, jste povinni Nám uhradit náklady spojené s takovým opakovaným doručováním. Platební údaje pro úhradu těchto nákladů Vám budou zaslány na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné do 14 dnů od obdržení e-mailu. 

6.7. Nebezpečí škody na Zboží na Vás přechází okamžikem převzetí. Nepřevezmete-li Zboží, vyjma případů dle čl. 6.4. těchto Obchodních podmínek, přechází na Vás nebezpečí nahodilého zničení a nahodilého znehodnocení Zboží okamžikem, kdy jste měli možnost zboží převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí nahodilého zničení a nahodilého zhoršení Zboží znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré následky spojené se ztrátou, zničením, poškozením nebo jakýmkoli znehodnocením Zboží. 

  

7. PRÁVA Z ODPOVĚDNOSTI ZA VADY

7.1. Úvodní ustanovení o odpovědnosti za vady 

7.1.1. Zavazujeme se dodat Vám Zboží v požadované kvalitě, množství a bez vad. 

7.1.2. Odpovídáme za vady, které má Zboží při převzetí. U použitého Zboží neodpovídáme za vady způsobené jeho užíváním nebo opotřebením. U Zboží prodávaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána.  

7.1.3. Obecná záruční doba je 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet okamžikem převzetí Zboží Vámi.  

7.1.4. Dojde-li k výměně Zboží, začíná záruční doba běžet znovu od převzetí nového Zboží.  

7.1.5 Vaše práva z odpovědnosti za vady Zboží, na které se vztahuje záruční doba, zanikají, pokud je neuplatníte v záruční době. Práva z odpovědnosti za vady zboží podléhajícího rychlé zkáze však musíte uplatnit nejpozději následující den po nákupu, jinak vaše práva zanikají.  

7.2. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí náhodného zničení a náhodného zhoršení Zboží dle čl. 6.7. Zboží je bez vad, zejména: 

a) má vlastnosti, které jsme si s Vámi dohodli, a pokud nejsou výslovně sjednány, ty, které jsme uvedli při popisu Zboží, nebo ty, které lze očekávat vzhledem k povaze Zboží; 

b) je vhodné pro námi uvedené účely nebo pro účely obvyklé pro Zboží tohoto druhu; 

c) odpovídá jakosti nebo provedení smluveného vzorku, byla-li jakost nebo provedení stanoveno podle vzorku; 

d) je v přiměřeném množství a hmotnosti; 

e) splňuje požadavky, které mu ukládají zvláštní právní předpisy; 

f) není zatížen právy třetích osob. 

7.3. Podmínky pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (reklamace) 

7.3.1. V případě, že Vám bude Zboží doručeno v poškozeném nebo poškozeném obalu nebo je zásilka zjevně příliš lehká, žádáme Vás, abyste takové Zboží od přepravní společnosti nepřebírali a neprodleně nás o tom informovali na telefonním čísle +420 704 141 771 nebo e-mailem na info@quicktea.cz. V případě zjevných vad (např. mechanické poškození) jste povinni uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu způsobem uvedeným v odst. 7.4.1. níže. Na pozdější reklamaci z důvodu zjevných vad Zboží, včetně vady spočívající v neúplnosti Zboží, nebudeme brát zřetel. 

7.3.2. Právo z odpovědnosti za ostatní vady (skryté vady) jste povinni uplatnit způsobem uvedeným v odst. 7.4.1. níže bez zbytečného odkladu poté, co jste vadu Zboží objevili, nejpozději však do uplynutí záruční doby. 

7.3.3. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady Zboží a vady způsobené mechanickým poškozením. Nemůžete uplatnit právo z odpovědnosti za vady, zejména za vady způsobené opotřebením, mechanickým poškozením, užíváním Zboží v nevyhovujících podmínkách apod. 

7.3.4. Právo z odpovědnosti za vady nemáte uplatnit, pokud jste o vadě věděli před převzetím Zboží, nebo jsme Vás na ni upozornili, nebo Vám z tohoto důvodu byla poskytnuta přiměřená sleva z Ceny Zboží.  

7.4. Uplatnění práva z odpovědnosti za škodu (reklamace) 

7.4.1. V případě, že Zboží má vadu, zejména není-li splněna některá z podmínek dle čl. 7.2., můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z odpovědnosti za vady (tj. reklamovat Zboží) zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů. Pro reklamace můžete využít i námi poskytnutý vzorový formulář, který tvoří přílohu č. 1 obchodních podmínek.  

7.4.2. Ve svém oznámení, kterým uplatňujete reklamaci, uveďte zejména popis vady Zboží a své identifikační údaje, včetně e-mailu, na který máte zájem o zaslání oznámení o způsobu vyřízení reklamace, a dále uveďte, který z nároků z odpovědnosti za vady, uvedených v bodech 7.5.4. až 7.5.8., uplatňujete. 

7.4.3.Při uplatnění reklamace nám také poskytněte doklad o koupi Zboží (fakturu) k prokázání jeho nákupu u nás, jinak nejsme povinni Vaši reklamaci uznat. 

7.4.4. Za den zahájení reklamačního řízení se považuje den dodání vadného Zboží spolu s příslušnými doklady (dle bodu 7.4.3). V případě, že Vaše podání, kterým reklamujete, bude neúplné (zejména nečitelné, nejasné, nesrozumitelné, neobsahuje požadované doklady apod.), požádáme Vás o doplnění podané reklamace písemně, zejména e-mailem. V takovém případě začíná reklamační řízení dnem doručení Vámi doplněného podání. 

7.4.5. Pokud nepodanou reklamaci ve smyslu bodu 7.4.4. tohoto článku nevyplníte bez zbytečného odkladu, nejpozději do 10 dnů ode dne obdržení naší žádosti podle bodu 7.4.4 tohoto článku, budeme vaše podání považovat za neopodstatněné.  

7.5. Vyřizování stížností  

7.5.1. Na základě Vašeho rozhodnutí, (specifikovaných v bodech 7.5.4. až 7.5.8) uplatníte, určíme způsob vyřízení reklamace neprodleně, ve složitých případech nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace. V odůvodněných případech, zejména je-li požadováno komplexní technické posouzení stavu Zboží, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.   

7.5.2. Po stanovení způsobu vyřízení reklamace vyřídíme reklamaci neprodleně, v odůvodněných případech můžeme reklamaci vyřídit i později, vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace máte právo odstoupit od Smlouvy nebo máte právo vyměnit Zboží za nové, pokud je to možné.   

7.5.3. Písemný doklad o vyřízení reklamace jsme Vám povinni vystavit nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace a o jejím vyřízení Vás budeme informovat e-mailem. V případě uznání reklamace Vám zašleme opravené Zboží nebo Zboží vyměníme za nové nebo Vám vrátíme zaplacenou Cenu Zboží, pokud se nedohodneme jinak.   

7.5.4. Jde-li o vadu, kterou můžeme odstranit, máte právo na to, aby byla vada odstraněna bezplatně, včas a řádným způsobem. Vadu Zboží odstraníme bez zbytečného odkladu.   

7.5.5. Namísto odstranění vady můžete požadovat výměnu Zboží, nebo týká-li se vada pouze součásti Zboží, výměnu této součásti, a to v případech, kdy nám tím nevzniknou nepřiměřené náklady s ohledem na cenu Zboží nebo závažnost vady.   

7.5.6. Místo odstranění vady Zboží můžeme vadné Zboží vždy vyměnit za bezvadné, pokud Vám to nezpůsobí vážné obtíže.   

7.5.7. Jde-li o vadu Zboží, kterou nelze odstranit a která Vám brání v řádném užívání Zboží jako bezvadného zboží, máte právo na výměnu Zboží nebo právo odstoupit od Smlouvy. Stejná práva vám náleží, pokud se jedná o vady odstranitelné, ale Zboží nemůžete řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad.   

7.5.8. V případě jiných neodstranitelných vad máte právo na přiměřenou slevu z Ceny Zboží.   

7.5.9. Reklamaci vyřídíme předáním opraveného Zboží, výměnou Zboží, vrácením Ceny Zboží, zaplacením přiměřené slevy z Ceny Zboží, písemnou žádostí o převzetí plnění (Zboží) nebo oprávněným zamítnutím reklamace.  

7.6. Výkon práv z odpovědnosti za vady a reklamace Zboží se řídí ustanoveními § 619 a násl. občanského zákoníku, zákonem č. 250/2007 Sb., o ochraně spotřebitele a o změně zákona Slovenské národní rady č. 372/1990 Sb., o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o ochraně spotřebitele"), a zákonem č. 102/2014 Sb.  o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změnách a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku"). 

7.7. Uplatníte-li reklamaci Zboží: 

a) v průběhu prvních 12 měsíců od zakoupení Zboží můžeme Vaši reklamaci odmítnout pouze na základě znaleckého posudku; bez ohledu na výsledek znaleckého posouzení po Vás nebudeme požadovat úhradu nákladů na znalecký posudek ani jiných nákladů souvisejících se znaleckým posudkem. Kopii znaleckého posudku odůvodňujícího zamítnutí reklamace vám poskytneme nejpozději do 14 dnů ode dne vyřízení reklamace;

b) nebo po uplynutí 12 měsíců od nákupu a my takovou reklamaci zamítneme, uvedeme v dokladu o vyřízení reklamace, komu můžete Zboží zaslat k odbornému posouzení. Pokud zašlete Zboží k odbornému posouzení určené osobě, náklady na odborné posouzení, jakož i veškeré další související účelně vynaložené náklady, neseme my, a to bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Pokud odborným posouzením prokážete naši odpovědnost za vady zboží, můžete reklamaci podat znovu; Po dobu provádění znaleckého posudku nevyprší záruční doba. Jsme povinni Vám do 14 dnů ode dne opětovného uplatnění reklamace uhradit veškeré náklady vynaložené na znalecký posudek, jakož i veškeré související účelně vynaložené náklady. Znovu podanou žádost nelze zamítnout.

7.8. Jste-li podnikatelem, je Vaší povinností vadu oznámit a vytknout bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do 3 dnů od převzetí Zboží. 

7.9. Jste-li spotřebitelem, máte právo uplatnit svá práva z odpovědnosti za vady, které se vyskytnou u spotřebního zboží, a to do 24 měsíců od převzetí zboží. 

7.10. Tímto jsme Vás řádně poučili o Vašich právech. Uzavřením Smlouvy potvrzujete, že jste měli možnost se seznámit s podmínkami reklamace Zboží. 

  

 

8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

8.1. K odstoupení od Smlouvy, tj. ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsobů uvedených v tomto článku, případně v jiných ustanoveních Obchodních podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena. 

8.2. Jste-li spotřebitelem, tj. osobou kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte právo v souladu s ustanovením, odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne dodání Zboží. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu týkající se více druhů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, počíná tato lhůta běžet až dnem dodání poslední části Zboží a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, počíná běžet dnem doručení první dodávky. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů). Pro odstoupení od smlouvy můžete využít také námi poskytnutý vzorový formulář, který tvoří přílohu č. 2 obchodních podmínek. 

8.3. Ani jako spotřebitel však nemůžete odstoupit od Smlouvy v případech, kdy je předmětem Smlouvy: 

a) prodej Zboží, jehož Cena je závislá na cenových pohybech na finančním trhu, které nemůžeme ovlivnit a ke kterým může dojít během lhůty pro odstoupení  od smlouvy;

b) prodej alkoholických nápojů, jejichž Cena byla sjednána v době uzavření Smlouvy, přičemž jejich dodání lze uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich Cena je závislá na pohybu cen na trhu, který nemůžeme ovlivnit; 

c) prodej Zboží, které bylo vyrobeno podle Vašich konkrétních požadavků, které Vám bylo vyrobeno na zakázku nebo Zboží určeného speciálně pro jednoho spotřebitele; 

d) prodej Zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo podléhá rychlé zkáze, a Zboží, které bylo po dodání neoddělitelně smíseno s jiným; 

e) prodej Zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není ze zdravotních nebo hygienických důvodů vhodný k vrácení a jehož ochranný obal byl po dodání porušen; 

f) prodej zvukových záznamů, videonahrávek, zvukových záznamů nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranných obalech, jejichž původní obal byl porušen; 

g) prodej periodik, s výjimkou prodeje na základě smlouvy o předplatném, a prodej knih, které nejsou dodávány v ochranných obalech; 

h) poskytnutí elektronického obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s Vaším předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a informovali jsme Vás, že nemáte právo na odstoupení od Smlouvy. 

8.4. Lhůta pro odstoupení od smlouvy dle čl. 8.2. se považuje za dodrženou, pokud nám v průběhu smlouvy zašlete oznámení, že odstupujete od smlouvy. 

8.5. V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený při odstoupení. Částka však nebude vrácena dříve, než nám zboží vrátíte nebo prokážete, že nám bylo zasláno zpět. Zboží nám prosím vraťte čisté, pokud možno včetně originálního obalu. 

8.6. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2. Zboží jste povinni nám zaslat do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, předat nám zboží nebo námi pověřené osobě k převzetí zboží, přičemž náklady spojené s vrácením zboží nesete Vy. To neplatí, pokud se dohodneme na osobním odběru Zboží nebo prostřednictvím námi pověřené osoby. Lhůta je zachována, pokud bylo Zboží předáno k přepravě nejpozději poslední den lhůty. Vy máte naopak nárok na vrácení Ceny dopravy, ale pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání Zboží, který pro dodání Zboží nabízíme.  

8.7. Odpovídáte za škodu v případech, kdy dojde k poškození Zboží v důsledku nakládání s ním jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. 

V takovém případě Vám budeme účtovat škodu způsobenou poté, co nám bylo Zboží vráceno a splatnost fakturované částky je 14 dní. 

8.8. Jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti Zboží, nebo pokud výrobce, dovozce nebo dodavatel Zboží sjednaného ve Smlouvě přerušil výrobu nebo provedl podstatné změny, které znemožnily realizaci plnění Našich závazků ze Smlouvy nebo z důvodů vyšší moci, nebo pokud jsme nevyvinuli veškeré úsilí, které po Nás lze rozumně požadovat,  nejsme schopni Vám dodat Zboží ve lhůtě uvedené v těchto Obchodních podmínkách. V těchto případech jsme povinni Vás o této skutečnosti bez zbytečného odkladu informovat a vrátit Vám již zaplacenou Celkovou cenu za Zboží do 14 dnů ode dne oznámení o odstoupení od smlouvy. Zaplacenou Celkovou cenu za Zboží vrátíme stejným způsobem, jakým jste zaplatili Celkovou cenu, aniž by tím bylo dotčeno právo dohodnout se s Vámi na jiném způsobu vrácení peněz, pokud Vám v souvislosti s tím nebudou účtovány žádné další poplatky.    

8.9. Jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy i v případě, že jste Zboží nepřevzali do 5 pracovních dnů ode dne, kdy jste byli povinni Zboží převzít. 

  

9. PODÁVÁNÍ STÍŽNOSTÍ A STÍŽNOSTÍ

9.1. Jako spotřebitel máte právo podávat podněty a stížnosti písemně, a to e-mailem na adresu: info@quicktea.cz. 

9.2. O posouzení podnětu či stížnosti Vás budeme informovat e-mailem zaslaným na Váš e-mail. 

 

9.3. Dozorovým úřadem je Česká obchodní inspekce (ČOI) https://www.coi.cz/o-coi/kontakty-inspektoraty/kralovehradecky-a-pardubicky-kraj/ 

 

9.4. Pokud nejste spokojeni s vyřízením vaší stížnosti nebo stížnosti, můžete také podat žádost o kontrolu elektronicky prostřednictvím platformy dostupné na  webových stránkách https://www.coi.cz/podatelna/.  

 

10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

10.1. Veškerou písemnou korespondenci s Vámi budeme doručovat e-mailem. Naše e-mailová adresa je uvedena v části Naše identifikační údaje. Korespondenci budeme doručovat na vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo prostřednictvím které jste nás kontaktovali. 

10.2. Smlouva může být změněna pouze na základě našeho písemného souhlasu. Jsme však oprávněni tyto Obchodní podmínky měnit a doplňovat, tato změna však nebude mít vliv na již uzavřené Smlouvy, ale pouze na Smlouvy, které budou uzavřeny po dni účinnosti této změny.  

10.3. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (živelná pohroma, pandemie, provozní poruchy, selhání subdodavatelů atd.), neodpovídáme za škody způsobené v důsledku nebo v souvislosti s případy vyšší moci nebo nepředvídatelnými událostmi, a pokud tato situace trvá déle než 10 dní, máme my i vy právo odstoupit od smlouvy. 

10.4. Přílohou obchodních podmínek je vzorový reklamační formulář a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. 

 10.5. Smlouva, včetně Obchodních podmínek, je u nás archivována v elektronické podobě, ale není Vám přístupná. Tyto Obchodní podmínky a Potvrzení objednávky se shrnutím Objednávky však vždy obdržíte e-mailem a proto budete mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme, abyste si vždy uložili potvrzení objednávky a obchodní podmínky. 

10.6. Naše činnost nepodléhá žádným etickým kodexům. 

10.7. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 2.3.2024. 

 

PŘÍLOHA Č 1

PŘÍLOHA Č 2